سرویس خواب

ویژگی های سرویس خواب نوجوان

سرویس خواب نوجوان

سرویس خواب نوجوان در واقع همان تخت خواب تک نفره به حساب می آید. ابتدا قبل از توضیح این تخت خواب به انواع سرویس خواب می پردازیم که یکی از آنها تخت خواب نو جوان می باشد. به طور مختصر و فقط انواع تخت خواب را نام می بریم . سرویس خواب انواع مختلفی از جمله : سرویس خواب سنتی – سرویس خواب کلاسیک – سرویس خواب مدرن – سرویس خواب دونفره – تکنفره – سرویس خواب سلطنتی – نوجوان و… . در این مقاله قصد داریم به مدل نو جوان بپردازیم و مدل های جذابی از این طرح را به شما ارائه دهیم .

سرویس خواب نوجوان

خرید سرویس خواب نوجوان ارزان

سرویس خواب نوجوان

افراد در سنین مختلف با توجه به سن خود علاقه مند به انتخاب سرویس خواب مناسب هستند. نو جوانان دوست دارند اتاق منحصر به فرد و مجزا از خود داشته باشند. همچنین این وسیله عضو مهم در دکوراسیون خانه محسوب می شود . به علاوه رنگ تخت خواب تاثیر زیادی در اتاق خواب و روحیه فرد می گذارد. در واقه سرویس خواب نوجوان همان تخت تک نفره محسوب می شود ولی اندازه آن 1.5 نفره یم باشد که فضای بیشتر و راحت تری دارد.

امروزه علاوه بر رنگ و طرح ، قیمت نیرز برای افراد اهمیت بالایی پیدا کرده است . شما در فروشگاه ساجدی می توانید تخت را از خود سازنده با بهترین قیمت تهیه کنید .
مشاهده فروشگاه ساجدی…

حال بر اساس ویژگی جنس و متریال این سرویس را به 4 قسمت تقسیم می کنیم.

فلزی

تخت فلزی در گذشته یکی از مدل های معروف سرویس خواب نوجوان به حساب می آمد و عموما از این مدل استفاده می کردند. همانگونه که پیداست جنس این مدل فلزی می باشد و مقاومت مثال زدنی در بین مدل ها دارد. این مدل به راحتی تمیز می شود و نسبتا دیر تر هم کثیف می شود و از این بابت ویژگی مثبت دارد.

چوبی

این جنس یکی از پرطرفدار ترین مدل ها محسوب می شود زیرا همیشه به روز و مدرن است. این مدل برای استفاده طولانی مدت بسیار ماسبمی باشد به این خاطر که جنس مقاومی دارد و همیشه مدرن و خاص می باشد. و به راحتی با وسایل شما سازگاری خواهد داشت . اگر از رنگ های تیره در این تخت استفاده کنید به راحتی با سایر وسایل ست خواهد شد. ویژگی این مدل با دوام و به مدرن می باشد.

MDF

در واقع ام دی اف از خرده چوب ها تشکیل شده و ساخته می شود. اکثرا برای تختخواب نوجوان از این جنس استفاده می کنند چون قیمت مناسبی نسبت به چوبی دارد. اما با این حال اگر درست و با مراقبت استفاده شود دوام زیادی خواهد داشت. به خصوص اینکه نوجوانان تغییر سلیقه دارند و ممکن است بعد از مدتی تخت را تغییر دهند و این مدل خرج کمتری برای شما خواهد داشت. این نوع از سرویس خواب در رنگ های مختلفی قابل سفارش می باشد.

ملامینه

این نوع تخت اصولا ظاهر زیبایی دارد و در طرح های جذابی تولید می شود. علاوه بر ان بسیار وزن سبکی دارد و این ویژگی به عنوان سرویس خواب نوجوان بسیار مناسب است. نوجوان به راحتی می تواند این نوع تخت را جا به جا کند. علاوه بر این مقامت خوبی دارد و در برابر رطوبت مقاوم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *