سرویس خواب

سرویس خواب چستر

چستر چیست؟

سرویس خواب چستر یکی از انواع سرویس خواب ها می باشد و اتفاقا بسیار در بین مردم محبوب و پرفروش می باشد. ابتدا باید به معنی کلمه چستر بپردازیم تا درک بهتر درباره ی این نوع سرویس خواب داشته باشیم. زمانی که می گوییم چستر یعنی ظاهر و نمای محصول حتما پارچه ای می باشد . در واقع چستر یک مدل دوخت در پارچه است که بسیار شیک و جذاب است و این مدل را مدل را به یکی از پرفروش ترین مدل ها تبدیل کرده.

حال درک بهتری از کلمه چستر داریم لازم به ذکر است که چستر در مبلمان ، میز غذا خوری نیز استفاده می شود . اما قصد داریم محصولات بروز تخت خواب با طرح چستر را به شما معرفی کنیم . برای درک بهتر تصویر زیر را که حالت چستر دارد مشاهده کنید.

 

سرویس خواب چستر

سرویس خواب چستر

قطعا انتخاب سرویس خواب مناسب با قیمت ارزان و کیفیت بالا سخت است اما شما می توانید از فروشگاه ساجدی تخت را از تولید به مصرف خریداری کنید. علاوه بر قیمت، انتخاب یک طرح مناسب هم همیشه دغدغه عموم می باشد که سرویس خواب چوبی بهتر است یا پارچه ای. اگر طرفدار ظاهر پارچه ای هستید می توانید با مدل دوخت های متفاوت تخت خود را انتخاب کنید که یکی از این طرح های دوخت چستر می باشد.

سرویس خواب چستر می توانید با انواع پارچه های : جیر ، چرم ، مخملی و… دوخته شود. پارچه های جیر و چرم به دلیل جنس سختی که دارند دوخت آنها نیز سخت تر می شود . اما پارچه های مخملی و غیر چرم ، دوخت راحت تری دارند. علاوه بر این زیباتر و تمیز تر هم دیده می شوند و راحت تر تا می خورند.

سرویس خواب چستر با پارچه چرم هم جذاب است و طرفداران خود را دارد . این توضیخات صرفا یک مقایسه بود و شما با کیفیت ترین دوخت و پارچه را می توانید به عنوان سرویس خواب خود داشته باشید .

معرفی تخت چستر

حال می خواهیم یک مدل پرطرفدار و با کیفیت را از طرح های چستر به شما معرفی کنیم.

_ سرویس خواب چستر فیلد

سرویس خواب چستر

این سرویس خواب به حال لمسه های دست دوز است . در نظر داشته باشید لمسه همان حالت چستر می باشد. پارچه های این کار از تنوع بالایی برخوردار است و با خیال راحت می توانید انتخاب کنید.

شما می توانید اطلاعات محصول را در فروشگاه ساجدی مشاهده کنید .

مشاهده محصول ->

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *