سرویس خواب

سرویس خواب ارزان

سرویس خواب ارزان

تخت خواب ارزان

امروز قصد داریم به سرویس خواب ارزان بپردازیم و تخت خواب هایی که از لحاظ قیمت به صرفه تر هستند را به شما مخاطبان عزیز معرفی کنیم. البته این قیمت مناسب و پایین از کیفیت کار تخت خواب کم نمی کند. شما تختخواب را در فروشگاه ساجدی با بهترین کیفیت و کمترین قیمت دریافت می کنید چون از تولید به مصرف می باشد . علاوه بر این ضمانت کیفیت کالا را به مدت 5 سال به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

معرفی سرویس خواب ارزان

حال به معرفی سرویس خواب های ارزان می پردازیم و شما می توانید در فروشگاه ساجدی آنها را تهیه کنید:

خرید سرویس خواب ارزان

خرید سرویس خواب ارزان با کیفیت و ضمانت کتبی

_ مدل کلاسیک

ویژگی های این سرویس نسبت به قیمتی که دارد همیشه به صرفه خواهد بود. به علاوه اینکه از تولید کننده ی این کار با 5 سال ضمانت تهیه کنید و این باعث اعتماد بیشتر مشتریان می شود.

این مدل ابعاد دو نفره ، 1.5 نفره و یک نفره تولید می شود که با توجه به سفارش مشتری تغییر می کند . سایز 1.5 نفره بیشتر مورد استفاده جوانان قرار می گیرد . اگر فضای بیشتری به عنوان یک نفره نیاز دارید می توانید سایز 1.5 نفره را انتخاب کنید تا راحت تر باشید.

قسمت چوبیِ این سرویس از جنس ملامینه و ضد خش می باشد. یا این ویژگی دیگر نگرانی برای پریدگی یا خط و خش رو این سرویس خواب نخواهید داشت. این پایان ماجرای این تخت نیست ! شما می توانید این سرویس را در رنگ های مختلف سفارش دهید

مشاهده و خرید سرویس خواب کلاسیک –>

_  دیپلمات

سرویس خواب ارزان

خرید سرویس خواب ارزان

این یکی دیگر از مدل های پارچه خور در تخت خواب می باشد و با توجه به سادگی طرح آن همیشه مدرن خواهد بود. جنس این پارچه مخمل و دور این تخت نوار طلایی رنگ کار شده که به سلیقه ی مشتری همه ی این موارد تغییر می کند. نوار طلایی دور این تخت از جنس چرم براق و در دو رنگ طلایی و سیلور به مشتری ارائه می شود. ولی رنگ و جنس پارچه بدون محدودیت می باشد.

مشاهده و خرید مدل دیپلمات –>

_ بیتا چستر

سرویس خواب ارزان

خرید سرویس خواب ارزان

مدل بیتا چستر با توجه به اسمی که دارد چستر و حالت دکمه خور است که امروزه بسیار پر طرفدار می باشد. دور تا دور این تخت با لمسه دست دوز کار شده است. لمسه در واقع همان دکمه خور می باشد که طراحی مدرنی به حساب می آید. برای اطلاع بیشتر از لمسه می تونید مقاله ی لمسه چیست؟ را مطالعه کنید. این تخت دارای یک سرویس کامل می باشد و همانطور که مشخص است دونفره می باشد و دارای کنسول و پاتختی می باشد. برای کفی این تخت هم یک کفی فلزی محکم و مقاوم در نظر گرفته شده است.

رنگ این سرویس به انتخاب مشتری قابل تغییر است علاوه بر این شما می تونید ابعاد دلخواه از تخت و کنسول و .. را نیز داشته باشید و سفارش دهید.

مشاهده و خرید مدل بیتا چستر –>

_ تخت یکتا

سرویس خواب یکتا

یکی دیگر از سرویس خواب های ارزان مدل یکتا می باشد که واقعا ظاهر جذاب و شیکی دارد و به دلیل ظاهر چوبی به هیچ وجه قدیمی نمی شود و می توانید مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید. علاوه بر ظاهر زیبا و کم نظیر این مدل ، جنس آن نیز محکم و مقاوم است. جنس قسمت چوبی از MDF می باشد. لازم به ذکر است که رنگ بندی به سلیقه مشتری تغییر می کند. این سرویس شامل : تخت دونفره(۱۶۰در۲۰۰) ، کنسول همراه با آینه و صندلی ، فایل ۴ کشو ، پاتختی ۲ کشو می باشد.

مشاهده و خرید سرویس خواب ارزان یکتا –>

_ سرویس مدل پاسارگاد

سرویس خواب ساجدی

خرید سرویس خواب ارزان

مدل پاسارگاد یک سرویس خواب ارزان و مناسب برای جهیزیه عروس می باشد. اگر شما برای جهیزیه عروس نیاز به تخت دارید این سرویس یک خرید و انتخاب مناسب می باشد. علاوه بر قیمت مناسب این کار جنس آن نیز از MDF مرغوب ساخته شده است که بسیار مقاوم می باشد. این سرویس خواب شامل تخت دو نفره، میز، آیینه و دو عدد پاتختی می‌باشد. در نظر داشته باشید که ابعاد و رنگ این سرویس به انتخاب شما می باشد و متناسب با سلیقه ی شما مشتری عزیز ساخته می شود.

مشاهده و خرید سرویس خواب ارزان پاسارگاد –>

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *