سرویس خواب

بهترین چوب تختخواب کدام است؟

بهترین چوب تختخواب

بهترین چوب تختخواب

بهترین چوب تختخواب کدام است و آیا قیمت مناسبی دارد؟ همانطور که  میدانید ، سرویس خواب انواع مختلفی دارد. در گذشته مدل های فلزی بیشتر در بین نوجوانان و جوانان ایتفاده می شد و از محبوبیت بالایی برخوردار بود. به طور کلی تختخواب ها در انواع : فلزی ، چوبی ، طرح پارچه ای و … تولید می شوند. سرویس خواب فلزی در طرح های قدیمی از مود افتاده و دیگر استقبال گرمی را به همراه ندارد اما امروزه طرح های جذابی از این سرویس خواب را می توانید در بازار مشاهده کنید. قبل تر به سرویس خواب پارچه ای پرداختیم و چند مورد را نیز معرفی کردیم اما می خواهیم در مورد سرویس خواب چوبی مطالب را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

قطعا همه ما به دنبال بهترین چوب تختخواب هستیم اما به دلیل قیمت های زیاد ما به دنبال قیمت مناسب در کنار کیفیت مناسب هستیم. در نظر داشته باشید که سرویس خواب های جنس ام دی اف و ملامینه نیز در گروه چوبی قرار می گیرند. اگر شما بخواهید سرویس خواب چوبی انتخاب کنید هزینه ی آن بالاتر از بقیه موارد می باشد. در صورت انتخاب مقرون به صرفه با کیفیت مناسب می توانید برخی از نمونه کارهای چوبی ما را مشاهده کنید …

بهترین چوب تختخواب

معرفی بهترین چوب تختخواب

در این قسمت به چوب هایی که بیشترین و سخت ترین مقاومت را دارند می پردازیم و آنها را معرفی می کنیم :

چوب گردو

یکی ار بهترین چوب های تختخواب چوب گردو می باشد. شاید با این چوب آشنایی داشته باشید و بدانید که بکی مقاوم ترین چوب ها به شمار می رود. این چوب در برابر ضربه ها نمی شکند و فوق العاده محکم است. علاوه بر استحکام ، این چوب در برابر رطوبت نیز مقاومت دارد. رنگ این چوب به رنگ قهوه ای شکلاتی یا زرد می باشد اما می توان با رنگکاری از رنگ سفید تا قهوه ای سوخته تولید کرد. ویژگی مثبت این چوب این است که علاوه بر استحام بالا ، وزن زیادی ندارد. این چوب دارای رگه های صاف و پیچ و خم دار می باشد.

با همه این ویژگی هایی ذکر شد ، این چوب در برابر حشرات آسیب پذیر است.

چوب بلوط

یکی دیگر از چوب های مقاوم برای تختخواب ، چوب لوط می باشد. این چوب از مقاومت بالایی برخوردار است و در برابر تاب خوردگی مقاومت دارد. با این حال شکل پذیری خوبی نیز دارد. این چوب در دو نوع بلوط سفید و بلوط قرمز می باشد ولی این چوب رنگ پذیری خوبی دارد و بسیاری از سلیقه ها را پوشش می دهد. نکته چشمگیر در این چوب این اتست که در برابر قارچ ها و حشرات بسیار مقاوم است و استحکام فوق العاده ای دارد. باید در نطر داشته باشید که این نوع چوب ها با وجود اینکه بهترین چوب تختخواب هستند ولی از قیمت بالایی برخوردارند.

چوب افرا

چوب افرا نیز یکی از بهترین چوب های تختخواب می باشد که به آن افرای شکر یا افرای سنگ نیز می گویند. این چوب از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و همچنین وزن آن هم نسبت به بقیه چوب ها سنگین تر می باشد. رنگ این چوب روشن می باشد و تقریبا کرمی می باشد. متاسفانه این چوب سمی می باشد و گار با این چوب راحت نیست. همچنین برای افراد هنگام کار ممکن است آلرژیک را به همراه  داشته باشد. اما ویژگی این چوب سختی و استحکام بالای آن و نیز قیمت نسبتا مناسب آن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *