سرویس خواب

پاف و ویژگی آن

پاف چیست

پاف یا پوف یک بالشتک بزرگ، محکم و کوتاه است که معمولا روی زمین و در کنار بقیه مبلمان ویا تختخواب  قرار می‌گیرد.

این بالشتک بزرگ کاربردهای فراوانی دارند، خصوصا فضاهایی که زیاد در آن‌ها حضور دارید مثل اتاق نشیمن و اتاق خواب.

دلیل محبوبیت آن کم حجم بودن و متنوع بودن این محصول است.

پاف

 

ویژگی پاف ها برای هماهنگی با طراحی داخلی خانه

طراحی پاف آن‌ها را بسیار کاربردی و سازگار با محیط کرده است. دلیل اصلی آن این است که:

  • چند منظوره هستند، میتوان از نوع باکس دار آن استفاده کرد که علاوه بر نشیمن میتوان به عنوان یک فضا برای قراردادن اجناس دیگر از آن استفاده نمود.
  • اشکال و اندازه‌های مختلفی دارند و می‌توانند در هر اتاقی جای بگیرند.
  • می‌توانند در ترکیب با مبلمان یا به تنهایی، خودنمایی کنند.

پاف

پاف ها یک مبلمان همه کاره هستند که خیلی راحت می‌توانند فضای اتاق شما را انعطاف‌پذیر کنند. آن‌ها ساختار منسجم و در عین حال نرمی دارند که همین ویژگی منحصر به فردشان باعث شده به طرق مختلف استفاده شوند و بسته به محل قرارگیری به عنوان صندلی، زیر پایی، یک میز اضافی و موارد دیگر کاربرد دارند. نکته منحصر به فرد دیگر در مورد آن‌ها این است که خیلی راحت با چیزهای دیگری جفت می‌شوند. آن‌ها قرار نیست مثل اتومان، جای مبل را بگیرند. بلکه به عنوان اکسسوری طراحی شده‌اند که با انواع مختلف مبلمان موجود در فضا جفت شوند.

 

اشکال و اندازه‌های مختلف پاف ها:

پاف ها تنوع بسیار بالایی در جنس، شکل و اندازه دارند. انواع پاف دایره‌ای و مستطیلی، چرمی و پارچه ای تا حصیری، کوچک در سایز کودکان و بزرگ در حد یک میز هستند.

با اینکه  طرح‌ها و رنگ‌ها و همچنین سایزهای بسیار متنوعی دارند اما مثل هر مبلمان دیگری باید بر اساس فضا و متناسب با بقیه وسایل خانه، خریداری شوند. از آنجایی که پاف یک اکسسوری محسوب می‌شود، این موضوع قابل توجه می‌شود که چون وظیفه وسایل جانبی کمک به یکپارچه و زیبا شدن طرح کل خانه است، ناگفته نماند که پاف ها به زیباتر شدن اتاق شما و همچنین تکمیل سرویس خواب شما تاثیر بسزایی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *