سرویس خواب

مزیت تختخواب های ام دی اف

تختخواب های ام دی اف

بزرگترین مزیت تختخواب های ام دی اف (MDF) جلوه شبیه به چوب طبیعی آنهاست. خود چوب ظاهری کاملا لوکس و شیک دارد. و به همین خاطر اکثر خانه‌دارها دوست دارند این عنصر را در دکوراسیون خود وارد کنند. اما چوب طبیعی قیمت بسیار بالایی دارد که باعث می شود از دسترس افراد زیای خارج باشد.

اما ام دی اف جایگزین مناسبی برای آنها است که هم قیمت پایین تری داشته و هم ظاهری بسیار شبیه به چوب دارد. از طرفی نگهداری ام دی اف نسبت به چوب طبیعی ساده تر و کم هزینه تر است، چوب طبیعی در آب و هوای مرطوب نیاز به مراقبت بیشتری داشته و راحت تر در معرض خرابی قرار می گیرد.

نگران خطرات MDF نباشید

شاید خوانده باشید که MDF از ماده ای شیمیایی بنام فرمالدهید در ساخت و توسعه استفاده می کند. تحقیقاتی انجام شده که نشان می دهد فرمالدهید خطر ابتلا به سرطان را افزایش می دهد. اما لازم نیست نگران باشید چرا که این گاز فقط در پروسه اولیه ساخت متصاعد می شود و پس از اینکه قطعات کامل تشکیل شده و کنار هم قرار گرفتند دیگر خطری وجود ندارد.

به معنی دیگر وقتی این وسایل در اتاق خواب شما قرار می گیرند گاز فرمالدهیدی متصاعد نمی شود. خصوصا زمانی که روکش ام دی اف رنگ می خورد ایمنی آن نیز افزایش می یابد.

 


نمونه کاری از سرویس خواب ساجدی: سرویس خواب سوفیا

برای مشاهده تمامی محصولات گالری اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *