سرویس خواب

سادگی در طراحی دکوراسیون اتاق خواب و تختخواب

دکوراسیون اتاق خواب

بعضی وقت ها سادگی به دل آدم می نشیند. هدف ما از بیان این جمله دقیقا مربوط به طراحی دکوراسیون اتاق خواب است. شاید محصولات مورد استفاده در این دکوراسیون کیفیت و قیمت بالایی داشته باشند. ولی این موضوع از بحث ما خارج است و منظور ما از سادگی طراحی ظاهری و نمای دکوراسیون داخلی اتاق خواب است. طراحی فلت و یکدست و استفاده از رنگ های سبز فسفری و بنفش و استفاده از رنگ سفید در متن اصلی دکوراسیون، یک طراحی دلچسب را پدید آورده است.

همانطور که می دانید سرویس خواب عمدتا از پنج یا شش تکه تشکیل می شود، دو عدد میز پاتختی، دراور و میز و صندلی آرایش بهمراه آینه تشکیل شده است. از آنجایی که تعداد قطعات زیاد است، علاوه بر اشغال بیشتر فضا، سبک دکوراسیون داخلی توسط آنها تعریف می شود.

رنگ ها در طراحی دکوراسیون اتاق خواب

رنگ سفید یکی از پرطرفدارترین رنگ ها برای اتاق خواب و تختخواب تازه عروس ها محسوب می شود انتخاب این رنگ برای تختخواب و فضای زمینه می تواند فضایی خنثی و نسبتا آرامش بخش را برای شما ایجاد نمایید. این فضای سفید رنگ می تواند به عنوان یک بستر مناسب برای ترکیب با سایر رنگ ها محسوب شود. و به راحتی با رنگ های دیگر آن را ترکیب نمایید. و ظاهر منحصر به فردی به فضای داخلی تان ببخشید.

رنگ سبز طراوت و شادابی را به فضای داخلی شما می آورد. کافی است تناژ کم رنگ آن را برای دکوراسیون اتاق خواب و تختخواب خود انتخاب کنید. چرا که همانند سایر رنگ ها نوع پر رنگ آن فضای اتاق خواب شما را کوچکتر و بسته تر نشان می دهد. پس بهتر است ترکیب رنگ روشن تر این رنگ را برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب و تخت خواب خود استفاده نمایید. و از طراوت رنگ های طبیعت در فضای داخلی تان لذت ببرید.

رنگ هایی مانند طلایی، برنزی و نقره ای را خیلی سخت می شود در دکوراسیون اتاق خواب امروزی استفاده کرد. معمولا افرادی که از این رنگ استفاده می کنند یا خیلی شدت تُن آن کم می شود یا خیلی زیاد و حد وسطی در این بین وجود ندارد. این رنگ ها بخاطر خاصیت درخشندگی یا زنگارگونه ای که دارند باعث می شوند فضا کاملا به چشم بیاید. زمانی که قصد دارید از رنگ نقره ای در لوازم موجود در اتاق خواب خود استفاده کنید باید بیشتر آنرا در وسایلی دکوری، مبلمان اتاق خواب، پرده ها، پارچه ها، بالش ها و کوسن های موجود در اتاق بکار ببرید.

 

 


نمونه کاری از سرویس خواب ساجدی: سرویس خواب فلورا

برای مشاهده تمامی محصولات گالری اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *