سرویس خواب

تختخواب های کشویی و ساده

تختخواب های کشویی

برخی از تختخواب ها میتوانند بهترین گزینه انتخابی شما برای فضاهای کوچک باشند. به عنوان مثال این نمونه از تختخواب های کشویی بهترین گزینه برای خانه هایی با فضای کوچک و دکوراسیون یک اتاق خواب ۶ متری است. شما به راحتی با استفاده از کشوهای متعددی که در این نوع سرویس خواب ها تعبیه شده می توانید البسه و وسایل غیر ضروری خود را مرتب کنید.

ارتفاع این گونه تخت ها بسته به تعداد کشوهایی که دارد، متفاوت است. به عنوان مثال اگر از دو کشو در این تختخواب ها استفاده شود، ارتفاع آن کم و به سطح زمین نزدیک تر است. از سوی دیگر اضافه شدن به کشوها سبب می شود ارتفاع آن نیز بلندتر شود. تاج تختخواب های کشویی تخت نیز به شکلی طراحی شده است که شما به راحتی بتوانید از کتابخانه آن برای قرار دادن وسایل تزئینی و کتاب استفاده کنید.

 

تختخواب های ساده دارای چه ویژگی هایی هستند؟

 

یکی دیگر از تختخواب هایی که هنوز طرفداران خود را دارد، تخت چوبی ساده است. شما به راحتی می‌توانید از این نوع تختخواب در هر مکانی استفاده کنید. حجم کم، وزن بسیار سبک آن در زمان جابجایی و همچنین سادگی دوست داشتنی آن‌ها سبب شده است. این نوع تختخواب، علاقه‌مندان مختص به خود را داشته باشد. البته سادگی تختخواب های چوبی سبب شده که آن‌ها همانند سایر تخت‌های مدرن امروزی قابلیت‌های بی‌شماری نداشته باشند.

شما از سرویس ست این نوع تخت خواب می‌توانید برای جایگذاری وسایل خود به‌ راحتی استفاده کنید. کشوهای میز توالت و میز عسلی آن نیاز شما را به یک تخت کشویی به حداقل ممکن می‌رساند. این نوع چیدمان تقریباً مشابه با چیدمان‌های سنتی است. و شما به راحتی با استفاده از یک روتختی سنتی و قدیمی می‌توانید این مهم را در فضا پررنگ‌تر کرده و یک دکوراسیون اتاق خواب ایرانی زیبا داشته باشید.

 


نمونه کاری از سرویس خواب ساجدی: سرویس خواب النا

برای مشاهده تمامی محصولات گالری اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *