سرویس خواب

تختخواب و میز پاتختی

میز پاتختی

برای حفظ کردن فضا در اتاق کوچک، از جعبه دراوری کوچک به عنوان میز پاتختی تختخواب استفاده شده و لامپهای نیکلی قابل تنظیم (بازویی) زیبایی بر روی دیوار در دو طرف تختخواب نصب شده اند. فضای بالای تختخواب با تابلوهایی از کاغذهای رنگی در چارچوب استاندارد، هویت بخشیده می شوند، هنری آسان، ارزان و انتخابی دلخواه برای تزئینات. پتوی طرحدار به رختخواب پر از رنگ دو رو، طرحی میدهد که هم با سلیقه زنانه و هم مردانه متناسب است. چوبکاری کهنه اطراف پنجره ها با پرده های ابریشمی قدی پوشیده شده است.

لازمه یک اتاق خواب

تختخواب نرم و راحت، پرده های آویزان تخت، رنگ بندی اتاق، شمع های زیبا، میز پاتختی و گل های طبیعی زیبا می باشند. نورپردازی ملایم و ظریف را از یاد نبرید. هزینه و زمان لازم برای ایجاد چنین اتاق خوابی کم نیست. ولی مطمئناً روحیه شما را تغییر می دهد و به آرامش شما کمک زیادی خواهد کرد.

اتاق خواب یکی از مهم ترین و اصلی ترین بخش های هر خانه است که باید بیشترین دقت و خلاقیت در دکوراسیون آن صورت گیرد. این امر به ویژه زمانی اهمیت خود را نشان می دهد که به این نکته توجه کنیم که اولا همه ما به طور متوسط یک سوم از عمر خود را در خواب به سر می بریم و در وهله بعد خواب و محیطی که انسان ساعات استراحت خود را در آن سپری می کند ارتباط مستقیمی با سلامت افراد دارد.

به این ترتیب سرویس خواب ساجدی تلاش می کند مهم ترین اصولی را که برای طراحی و چیدمان تختخواب دکور یک اتاق خواب ایده آل می توان مورد استفاده قرار داد ارائه کنیم.

نکته ای که در ارتباط با دکور اتاق خواب باید به آن توجه داشت این است که چگونه می توان این فضا را به محیطی آرامش بخش تبدیل کرد. آرامش و تولید آن در اتاق خواب مهم ترین عاملی است که در دکور این بخش از خانه باید محور قرار بگیرد.

 


نمونه کاری از سرویس خواب ساجدی: سرویس خواب ملیتا

برای مشاهده تمامی محصولات گالری اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *