سرویس خواب

مقایسه سبک های تختخواب

سبک های تختخواب

در این بخش می خواهیم ذرباره انواع سبک های تختخواب (مدرن و کلاسیک) اطلاعاتی را با شما در میان بگذاریم. در تقسیم بندی سبک های تختخواب تنوع بیشماری وجود دارد که در تقسیم بندی های مختلف، بین 20 الی 53 و شاید هم بیشتر، دسته بندی وجود خواهد داشت. یک نکته بسیار جالب در طراحی انواع تخت خواب ها، سایز بندی های متفاوت آن ها است.

تختخواب های مدرن

تختخواب های مدرن عمدتا هم در طرح، هم در استفاده از متریال و هم در رنگ، بسیار ساده تر هستند. و به سبب سادگی و نداشتن پیچیدگی های عمده در طراحی، طرفداران خاص خود را دارند. این دلیل سبب شده، هیچ گاه دچار دمودگی و یا از مد افتادن نشوند. متریال اصلی تختخواب های مدرن، صفحات نئوپان و ام دی اف است و بعضاً از فلز و پارچه هم در آن ها استفاده می شود. سرویس خواب های مدرن عمدتاً از لحاظ سایز و ابعاد، بسیار جمع و جورتر از تخت خواب های کلاسیک هستند.

 

تختخواب های کلاسیک

در سرویس خواب های کلاسیک عمدتاً ابزارها و کارهای دست زیادی وجود دارد. طرح ها دارای خصوصیات متفاوت هستند که بعضاً شلوغ مثل وجود گل و طرح های بسیار پیچیده و یا بعضاً خطوط صاف و طرح های ساده تر دارند. در گذشته به سبب وجود فضاهای بزرگتر در منازل سایز تخت خواب های کلاسیک عمدتاً بزرگتر از تخت خواب های مدرن امروزی بود. متریال اصلی کارهای کلاسیک چوب بوده البته قابل ذکر است که با موارد دیگر ترکیب هم میشدند.

 

تختخواب های کشودار

در یک تقسیم بندی دیگر درخصوص انواع سبک های تختخواب باید جزئیات فنی و متریال اهمیت بیشتری پیدا می کنند. بعنوان مثال: تخت خواب هایی که دارای کشو هستند که امروزه بسیار مورد استفاده خانواده ها قرار میگیرند. مکانیزم متناسب مورد استفاده در این تختخواب ها، حالات و انواع مختلفی به وجود می آورد که توضیح آن در قالب این مقاله نمی گنجد.

 

 


نمونه کاری از سرویس خواب ساجدی: سرویس خواب نگین

برای مشاهده تمامی محصولات گالری اینستاگرام ما را دنبال کنید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *