سرویس خواب

ویژگی تختخواب اتاق خواب

ویژگی تختخواب اتاق خواب باید به گونه ای باشد که بتواند علاوه بر حس بهتر برای آرامش با دیگر اجزای اتاق خواب نیز ارتباط و تناسب ظاهری داشته باشد. مهم است که شما از ابتدا مشخص کنید که برای اتاق خواب خود چه تختخواب و کمد و وسایل دیگری را نیاز دارید. تا بتوانید از قبل نسبت به تناسب و دکوراسیون اتاق خواب خود توجه داشته باشید. سرویس خواب مناسب یک اتاق باید دارای ویژگی های همچون تناسب با بخش های دیگر اتاق نیز داشته باشد.

سرویس خواب متناسب با ابعاد اتاق

تختخواب در سبک های گوناگونی مانند سلطنتی و مدرن طراحی و تولید می شوند. باید توجه داشت که این سبک ها می تواند در ابعاد نیز تاثیر داشته باشد. انتخاب یک سرویس خواب باید متناسب با ابعاد اتاق خواب باشد تا به جای آنکه قسمتی از فضای مفید را در بر بگیرد بتواند به زیبایی بیشتر اتاق خواب کمک نماید.

این موارد می تواند بسیار مهم باشد. شاید یک تخت بزرگ و زیبا در اتاق خواب کوچک به جای آنکه به شما حس آرامش بدهد بیشتر مختل اعصاب و فضای غیر مفید باشد. پس همیشه سعی کنید ابعاد تخت خواب انتخابی با فضای اتاق خواب شما تناسب داشته باشد.

این تختخواب‌های مدرن با طراحی متفاوت و خاص خود این امکان را به شما می دهد که حتی تختخواب را با دکوراسیون اتاق خود هماهنگ سازید. برای این کار کافی است رنگ و جنس روکش بدنه تخت را مطابق با دکوراسیون محیط خود انتخاب کنید.

تخت خواب مدل مانا از سرویس خواب ساجدی از جنس ام دی اف ساخته شده است. این تخت با کشو عرضه  می شود. رویه تخت که روی آن تشک قرار می‌گیرد می تواند به هر رنگی‌ باشد و الزاما سفید نیست که البته با قرار گرفتن تشک بر روی تخت کاملا پوشیده می شود. در دو رنگ روشن  و تیره  قابل تولید است.

 

 


نمونه کاری از سرویس خواب ساجدی: سرویس خواب سلطنتی

برای مشاهده تمامی محصولات گالری اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *