سرویس خواب

معرفی تختخواب پارچه ای

تختخواب پارچه ای

معرفی تختخواب پارچه ای

تختخواب ها از لحاظ ظاهری انواع مختلفی دارند و به دسته های گوناگون تقسیم می شوند. برای مثال مدل های فلزی ، چوبی ، پارچه ای و … از انواع تختخواب ها هستند که مشتریان متناسب با سلیقه ی خود آنها را انتخاب می کنند. امروز قصد داریم به معرفی تختخواب پارچه ای بپردازیم. در این مقاله به ارزان و مناسب ترین تختخواب های پارچه ای در فروشگاه سرویس خواب ساجدی می پردازیم و به شما معرفی می کنیم.

سرویس خواب دیاموند

تختخواب پارچه ای

سرویس خواب مدل دیاموند یکی از جدیدترین مدل های فروشگاه ساجدی می باشد که بسیار مدرن و به روز می باشد. اگر به . دنبال مدرنیزه و با مدل های به روز هستید این مدل برای شما مناسب است. در ادامه به خصوصیات این کار به صورت خلاصه می پردازیم.

جنس این سرویس خواب بسیار محکم و مقاوم می باشد. متریال و جنس این کار از چوب و MDF می باشد که با ضمانت خدمت شما تقدیم می شود. علاوه بر این سرویس خواب دیاموند دارای کفی تخت فلزی است که بسیار مقاوم می باشد. این کار در رنگ های متنوع تولید می شود که انتخاب رنگ بندی به انتخاب شما مشتریان عزیز می باشد.

برای اطلاعات بیشتر از سرویس خواب دیاموند کلیک کنید …

سرویس خواب چستر فیلد

تختخواب پارچه ای

شاید با این نوع تختخواب پارچه ای آشنا باشید و حتی آن را خریداری کرده باشید. یکی از مدل های جذاب و مدرن در بازار ، مدل چستر می باشد که در بسیار از لوازم چوبی در خانه می توانید آن را مشاهده کنید . افراد این طرح را در مبلمان ، سرویس خواب و … با هم ست می کنند و زیبایی خاصی نیز دارد. این مدل حالت دکمه ای دارد که روی پارچه طراحی می شود و شما می توانید  این تخت را در دو حالت لمسع دکمه دار و بدون دکمه نیز سفارش دهید .

مشاهده اطلاعات و تصاویر بیشتر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *