سرویس خواب

سرویس خواب زیبا و آنچه باید بدانید!

سرویس خواب زیبا

در این بخش به نکاتی می پردازیم که از سرویس خواب زیبا و چشم نواز خود لذت ببرید:

پتوها و لحاف‌ها مورد استفاده برای سرویس خواب ها

پتو و لحاف سرویس خواب ها بیش از هر عنصر دیگری در اتاق خواب به چشم می‌آیند. به همین دلیل باید نشان‌دهنده سبک شما باشد. انتخاب‌های متعددی براساس گرمای مورد نیاز شما و طراحی مورد علاقه شما وجود دارد.

لحاف هایی که روی سرویس خواب تان می اندازید

کیفیت لحاف‌ها براساس درجه تاگ (Tog) آن‌ها تعیین می‌شود. این درجه نشان‌دهنده وزن، نرمی، و گرمای لحاف است. هر چه عدد تاگ لحاف بیش‌تر باشد، گرم‌تر و راحت‌تر است. لحاف‌ها معمولا با مواد طبیعی یا مصنوعی پر می‌شوند. پرکننده‌های طبیعی (مانند پر) گرمای بیش‌تری را نسبت به پرکننده‌های مصنوعی در خود نگه می‌دارند. لحاف‌ها به صورت تکی یا به صورت یک ست کامل سرویس در بازار وجود دارند که ست کامل آن‌ها مقرون‌به‌صرفه‌تر است. و همه چیز مورد نیاز شما در این ست موجود است.

روکش لحاف های سرویس خواب زیبا

روکش‌های لحاف در طرح‌ها، رنگ‌ها، و پارچه‌های مختلفی تولید می‌شوند. و معمولا در قسمت انتهایی خود از طریق گره، دکمه، زیپ، یا پارچه‌های چسبی به هم وصل می‌شوند. این روکش‌ها به راحتی از لحاف جدا شده و شسته می‌شوند.

روکش‌هایی  که سرویس خواب تان را زیبا تر می کنند

اکثر ست‌های روکش‌ها شامل یک روتشکی، یک روتختی، و دو روبالشی هستند. اکثر ست‌های لحاف‌ها این روکش‌ها را در خود دارند. اما اگر این‌گونه نبود در انتخاب اندازه‌های آن‌ها دقت کنید. روکش‌ها در اندازه‌ها و مواد مختلفی تولید می‌شوند. و شما باید بسته به نوع مورد نظر خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

این روکش‌ها از هر نوع پارچه‌ای از ساتن گرفته تا کتان ساخته می‌شوند. پس از انتخاب پارچه مورد نظر باید به تعداد گره‌های موجود در روکش‌ها توجه کنید. اگر به دنبال یک روکش با دوام و نرم هستید باید روکشی با تعداد گره 200 در هر اینچ انتخاب کنید. البته با لمس کردن روکش‌ها نیز می‌توانید میزان دوام و نرمی آ‌ن‌ها را متوجه شوید.

بالش‌هایی برای سرویس خواب

انتخاب یک بالش مناسب تاثیر زیادی روی خواب شما می‌گذارد. برای انتخاب یک بالش مناسب عوامل زیادی دخیل هستند که پرکننده‌ها، روبالشی‌ها، و اندازه آن از مهم‌ترین عوامل هستند. انتخاب‌های گوناگونی وجود دارد و سلیقه افراد معمولا متفاوت است. به همین دلیل سعی کنید مناسب‌ترین و راحت‌ترین بالش را برای خود انتخاب کنید.

روبالشی‌ها جلوه دهنده ی سرویس خواب زیبا شما

روبالشی ها هم از عناصر بصری مهم در اتاق خواب شما هستند. اکثر ست‌های مربوط به تخت‌خواب دارای روبالشی‌ هستند. و به همین دلیل انتخاب چنین ست‌هایی مشکل هماهنگی بصری اجزای تخت‌خواب را حل می‌کند. اما اگر این اجزا را جداگانه خریداری می‌کنید در انتخاب طرح‌ها و رنگ‌های آن‌ها دقت زیادی کنید.

دامن های  سرویس خواب

دامن سرویس خواب قسمت زیرین تشک و سرویس خواب شما را پنهان می‌کند و علاوه بر آن به عنوان یک عنصر بصری مهم در اتاق خواب شناخته می‌شود. اگرچه دامن‌های سرویس خواب استاندارد تشک‌ها تولید می‌شوند، اما سعی کنید پیش از خریدن آن‌ها ابعاد کلی سرویس خواب اندازه‌گیری کنید. دامن‌های سرویس خواب طرح‌ها و رنگ‌های زیادی تولید می‌شوند و شما می‌توانید براساس طراحی کلی اتاق خواب خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

 

 


نمونه کاری از سرویس خواب ساجدی: سرویس خواب بیتا ماهیچه ای

برای مشاهده تمامی محصولات گالری اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *