سرویس خواب

اهمیت رنگ اتاق خواب در دکوراسیون زیبا

اهمیت رنگ اتاق خواب

رنگ اتاق خواب یکی از موثرترین نکات و جزییات در زیبایی هر سرویس خواب محسوب می شوند. بخصوص دکوراسیون فضایی مانند اتاق خواب که بی شک یکی از مهمترین المان های طراحی آن انتخاب رنگ مناسب می باشد. شاید شما هم جزو آن دسته از زوج های جوانی هستید که در تکاپوی چیدمان فضای اتاق خواب خود هستید و می خواهید برای این فضا یکی از رنگ های پر طرفدار و جذاب را انتخاب کنید. پس اگر چنین است با این مطلب از  اینجا همراه باشید تا با هم اهمیت رنگ اتاق خواب را بررسی کنیم، با ما همراه باشید.

رنگ خاکستری

اگر انتخاب شما برای فضای اتاق خواب و تختخوابتان رنگ خاکستری و طوسی است، بهتر است در کنار آن از رنگ های شاد و نسبتا پر هیجان مانند نارنجی استفاده کنید تا ظاهر اتاق خواب و سرویس خواب شما گرفته و دل مرده نکند و پویایی و نشاط را در فضای داخلی شما مهمان کند.

انتخاب لوستر بر اساس مدل دکوراسیون

چیدمان و دکوراسیون خانه در انتخاب نوع لوستر بسیار مهم است. مثلا اگر دکوراسیون و یا تخت شما سلطنتی یا سنتی است، بهتر است لوستر های کریستالی با طرح های کلاسیک انتخاب کنید. یا اگر مبلمان استیل دارید لوستری انتخاب کنید که شاخه های آن در جهات مختلف طوری تنظیم شود که تمام قطعات مبلمان و تخت خواب شما را به یک میزان روشن نشان بدهد. به طور کلی تعیین محل مناسب برای نصب لوستر بسیار مهم است و انتخاب محل نامناسب، می تواند کل دکوراسیون شما را تحت تاثیر قرار دهد.

رنگ نقره ای

البته همانطور که اطلاع دارید بعضی از تناژها رنگ نقره ای بکار رفته در اتاق خواب ها و سرویسخواب ها بیشتر شبیه رنگ خاکستری هستند. و بنوعی تشخیص آنها بین رنگ خاکستری و نقره ای کمی سخت است. اما اگر عاشق رنگ نقره ای هستید مطمئن باشید این رنگ همیشه در دکوراسیون اتاق خواب شما خواهد درخشید. یکی از بهترین ترکیب های رنگی که می شود در کنار رنگ نقره ای داشت رنگ کرم است. اگر این دو رنگ به خوبی باهم میکس شوند به راحتی می توانند فضایی بی نهایت گرم و تسکین دهنده در اتاق خواب بوجود آورند.

البته برای ترکیب رنگ ها گزینه های زیادی را پیش رو دارید اگر می خواهید اتاق خوابتان کمی زنانه تر باشد می توانید اندکی رنگ صورتی یا بنفش کمرنگ به محیط اضافه کنید. اگر خواستار فضایی گرم و غنی در اتاق خواب هستید بهتر است رنگ نقره ای را با رنگ قهوه ای شکلاتی ترکیب کنید.

شاید باورش سخت باشد اما ترکیب رنگ نقره ای در کنار قهوه ای باعث روشن تر دیده شدن اتاق می شود. با این کار دکوراسیون اتاق خوابتان بیشتر شبیه یک اتاق خواب سلطنتی خواهد شد.

رنگ زرد

تصمیم داریم تا زرد را به دکوراسیون اتاق خواب وارد کنیم و ببینیم که این رنگ پر هیجان و پر نور چه گلی به سر اتاق خواب می زند. و چطور میتوان از آن در اتاق خواب استفاده کرد.

اتاق خواب فضایی برای تزریق آرامش به جسم و جان و روح انسان است. این مشخص ترین تعریفی است که از اتاق خواب داریم. ولی به باور خیلی از افراد، این تعریف نباید باعث شود که ما پای رنگ های شاد و پرهیجانی مثل زرد را از دکوراسیون اتاق خواب قطع کنیم‌. و عده دیگری می گویند زرد می تواند اتاق خواب را از وجود آرامش و سکون محروم کند و خواب را از کله آدم بپراند ولی در آخر شمایید که تصمیم نهایی را میگیرید.

 


نمونه کاری از سرویس خواب ساجدی: سرویس خواب الیزابت

برای مشاهده تمامی محصولات گالری اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *