سرویس خواب

مشخصات پاف سرویس خواب کدامند؟

پاف

امروزه پاف سرویس خواب بسیار کاربرد دارد و بسیار استفاده می شود. از موارد استفاده از پـاف ها استفاده های دکوری و زیبا سازی فضا هستند، البته پـاف ها یا پوف ها به غیر از جنبه دکور و زیبایی در موارد دیگری برای نشیمن یا میز پذیرای مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین پاف ها یا پوف ها به عنوان وسیله که هنگام نشستن پاها روی آن قرار بگیرد و از افتادگی پا جلوگیری شود، نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

اندازه استاندارد پاف سرویس خواب

پـاف باید باریک و سبک انتخاب شوند. عرض پاف باید از عرض تختخواب کوچک تر باشد. به این صورت که از هر دو طرف تخت 15 تا 20 سانتی متر کوتاه تر در نظر گرفته شود. رعایت این موارد هم برای حفظ زیبایی سرویس خواب و هم برای سهولت در رفت و آمد اهمیت زیادی دارد.

 

انواع مدل پاف دسته دار یا بدون دسته

پاف ها انواع مدل های مختلفی دارند. از نمونه های نیمکتی ساده که همه می توانیم در خانه بسازیم تا مدل هایی با طرح کلاسیک و پرجزییات. یکی از این مدل ها پـاف هایی با تکیه گاه هستند که ظاهری شبیه به مبل تکی دارند. برای استفاده ار این مدل باید فضای اتاق خواب بزرگی داشته باشید. اما معمولا اگر تخت خواب بلند باشد نیازی به استفاده از این مدل نیست و با قرار دادن یک پاف کوتاه در پایین تخت خواب بلند، ترکیبتات کاملی خواهد بود.

 

پـاف پایین سرویس خواب با ارتفاع مناسب

پاف سرویس خواب از نظر ارتفاع معمولا باید کوتاه در نظر گرفته بشوند که این کوتاه یا بلند بودن با ارتفاع تخت خواب سنجیده می شود. به طور کلی ارتفاع 10 تا 15 سانتی متر کوتاه تر از تخت خواب مناسب است. اما به طور مثال اگر سرویس خواب بلندی دارید این ارتفاه می تواند هم اندازه در نظر گرفته بشود.

 


نمونه کاری از سرویس خواب ساجدی: سرویس خواب پرشین

برای مشاهده تمامی محصولات گالری اینستاگرام ما را دنبال کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *