سرویس خواب

نکاتی کاربردی درمورد نگهداری سرویس خواب

نگهداری سرویس خواب

گروه تولیدی سرویس خواب ساجدی در این بخش به ذکر نکاتی کاربردی و مفید در رابطه با نگهداری سرویس خواب می پردازد. امیدواریم با به کارگیری آنها در افزایش عمر تختخواب خود اقدام کرده باشید.

نگهداری تشک سرویس خواب

تشک سرویس خواب را هر ماه پشت و رو نمایید و 180 درجه بچرخانید تا محل قرار گرفتن سر و پای شما روی آن عوض شود.

تشک را گاهی بیرون از اتاق قرار دهید تا هوا بخورد.

جهت نگهداری سرویس خواب هیچ گاه روی لبه ی تخت ننشینید، زیرا لبه تخت تحمل وزن شما را ندارد و با تکرار این عمل لبه های تشک شل شده و جا می اندازد.

تشک های متنوعی در بازار وجود دارند. سعی کنید هوشمندانه تشکی را انتخاب کنید که بهترین خواب و بیش ترین آرامش را برای شما به ارمغان می آورد. هر چه در شب خواب بهتری داشته باشید، در طول روز پرانرژی تر و سرحال تر خواهید بود. بهترین پارچه ها برای روتختی، آن هایی هستند که به پوست شما آسیب نزنند و با پالت رنگی اتاقخواب  شما در هماهنگی باشند.

 

 

چه نوع تخت خواب هایی خوب هستند؟

تختخواب یکی از مهمترین وسیله های منزل است که در سلامتی افراد نقش مهمی دارد. با این همه باید دقت کرد که نسبت به هزینه ای که برای خرید دارید چگونه تختخوابی را می توانید بخرید. طبیعی است که در میان گزینه های مختلف کمی سردرگم شوید. با این حال، سرویس خواب ساجدی انتخاب تخت خواب مناسب را ساده می کند: بهترین ماده برای تخت خواب چوب است. هر سبک تخت خوابی را می توانید انتخاب کنید، فقط این تخت خواب باید فضای کافی در زیر خود برای تنفس داشته باشد. به همین خاطر تخت خواب هایی که در فضای زیرین خود کشو دارند و یا ارتفاع آن ها بسیار کم است تخت خواب های خوبی نیستند.

 

 

جلوگیری از بیرون زدن پرهای بالش  در نگهداری سرویس خواب

برای اینکه پرهای ریز از سوراخ روبالشی سرویس خواب تان بیرون نیاید ، پس از اتو کردن آستر رو بالشی ، آن را از طرف پشت روی میز قرار داده و یک تکه صابون عطری خشک روی آن بمالید و آنگاه با خیال راحت پرها را به داخل آن منتقل کنید .

 


نمونه کاری از سرویس خواب ساجدی: سرویس خواب چستر

برای مشاهده تمامی محصولات گالری اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *