سرویس خواب

معرفی سرویس خواب چوبی

سرویس خواب چوبی

امروز قصد داریم به معرفی سرویس خواب چوبی در فروشگاه ساجدی بپردازیم و از میان آنها بهترین با قیمت مناسب را به شما معرفی کنیم. منظور از سرویس خواب چوبی یعنی نمای کار چوبی باشد و کمتر پارچه باشد. در این سرویس خواب ها معمولا از پارچه برای نما استفاده نمی شود و تنها چوب استفاده می شود. بزرگترین مزایای سرویس خواب های چوبی این است که بسایر محکم و مقاوم هستند و اینکه همیشه مدرن و به روز می باشند.

مزایای سرویس خواب چوبی

  • استحکام بالا
  • همیشه مد بودن

این دو از مهم ترین ویژگی های این مدل تختخواب می باشندو حال به انواع مختلف آن در فروشگاه ساجدی می پردازیم.

1. سرویس خواب کاترینا

سرویس خواب چوبی

این مدل یک سرویس خواب فوق العاده و با دوام می باشد. علاوه بر جنس و متریال خوب این کار ، مهارت در رنگکاری این طرح بسیار چشم نواز است . این طرح با ظرافت بالا رنگ و نقاشی شده است. منبت کاری و نقوش روی این کار بسیار زیبا و منحصر به فرد است و این مدل را به تخت خوابی خاص تبدیل کرده است. تمام اجزای این سرویس کامل و بی نقش است و شامل تخت، دراور، میز، آیینه، صندلی و پاتختی می باشد. این طرح کشو های زیادی دارد و شما را از خرید دراور و کمد بی نیاز می کند . این از ویژگی های مثبت این سرویس به حساب می آید. پیشنهاد می کنیم ویژگی های این محصول را بیشتر بخوانید.

اطلاعات بیشتر درباره سرویس خواب کاترینا …

2. سرویس خواب مارال

این سرویس خواب ظاهر ساده اما بسیار جذابی دارد. ویژگی مثبت این سرویس خواب سادگی می باشد و شما با خرید این سرویس می توانید تا مدت زیادی از آن استفاده کنید. زیار بسیار بادوام است و بخاطر سادگی تا مدت ها از مد نمی افتد. جنس مدل مارال از چوب و MDF می باشد. پاتختی و دراور این مدل کشوهای مناسبی دارد و فضای مناسبی برای قراردادن وسایل دارد. شما در فروشگاه ساجدی می توانید رنگبندی و سایز این مدل را متناسب با سلیقه شخصی تغییر دهید.

اطلاعات بیشتر درباره مدل مارال …

3. سرویس خواب قایقی

سرویس خواب چوبی

این مدل نیز از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است. جنس این کار از MDF  می باشد و دارای رنگبندی بالا می باشد. این سرویس خواب شامل  تخت دونفره (۱۶۰در۲۰۰) . دو عدد پاتختی دو کشو .کنسول بزرگ همراه با آینه و صندلی می باشد. کفی این کار از جنس فلز می باشد که بسیار مقاوم می باشد علاوه بر این دارای ضربه گیر می باشد که بدون صدا است. شما تمام محصولات فروشگاه ساجدی را می توانید در رنک ها و ابعاد دلخواه سفارش دهید.

اطلاعات بیشتر درباره سرویس خواب قایقی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *