سرویس خواب

نکاتی درباره طراحی مدرن اتاق خواب

طراحی مدرن اتاق خواب

در این مقاله در موضوع طراحی مدرن اتاق خواب نکاتی را خواهیم گفت. از آنجا که اتاق خواب یکی از اصلی ترین فضاها در هر خانه بحساب می آید، متعاقبا دکوراسیون آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

نورپردازی در اتاق خواب

نکته ای که در دکور اتاق خواب های مدرن حایز اهمیت است، نورپردازی پشت تختخواب است. نورپردازی پشت تخت به زیبایی و مدرن به نظر رسیدن اتاق کمک بسیار زیادی می کند. از طرف دیگر برای بعضی نورپردازی ها نیاز به تغییر دکور اساسی نداریم و می توان نور را به دکوراسیون فعلی اتاق خواب اضافه نمود. پس برای اینکه یک اتاق خواب مدرن داشته باشید، باید نکات دکوراسیون و نورپردازی آنها را رعایت کنید.

ایجاد رابطه بین اجزاء اتاق خواب

مهمترین هدف در طراحی مدرن اتاق خواب ایجاد رابطه ای صمیمی و آسوده میان افراد، تختخواب و اتاق خواب است. از آنجا که افراد به طور میانگین شش تا هشت ساعت از شبانه روز را در اتاق خواب سپری میکنند پس فضا باید احساس امنیت و آرامش را فراهم نماید. همچنین در طراحی اتاق های خواب باید فعالیت هایی همچون مطالعه و کاربری هایی همچون نگهداری وسایل شخصی در نظر گرفته شود.

تختخواب تنها وسیله ضروری اتاق خواب است و دیگر ملزومات عملکردی ممکن است در مبلمان ثابت لحاظ شود مانند نشستن در کنار پنجره و محل تعویض لباس. آگاهی از اندازه های استاندارد تختخواب هنگام انتخاب تخت مناسب برای یک اتاق خواب مفید است.

رنگ ها در طراحی مدرن اتاق خواب

استفاه از رنگ های روشن سفید و خاکستری در کنار متریال چوبی ، را بسیار متعادل و آرامش بخش می سازد. در حین اینکه اتاق با سبک دکوراسیون به کار رفته  می تواند با تغییرات محدودی برای کودک در سنین بالاتر نیز مورد استفاده قرار گیرد.

المان ها و مبلمان به کار رفته در دکوراسیون اتاق مانند پاف ها و چادر به همراه کوسن ها در گرمی و زیبایی فضا نقش موثری را ایفا می کنند. و از سوی دیگر مجسمه های عروسکی و روشنایی های ابر شکل، فضا سرویس خواب را  کودکانه و جذاب ساخته اند.

 

 


نمونه کاری از سرویس خواب ساجدی: سرویس خواب سلطنتی

برای مشاهده تمامی محصولات گالری اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *