سرویس خواب

استفاده از سرویس خواب پارچه‌ای در اتاق خواب 

سرویس خواب پارچه‌ای

سرویس خواب پارچه‌ای می تواند حس لطافت را در دکوراسیون داخلی اتاق خواب های تان پدید بیاورند. اگر درحال طراحی دکوراسیون اتاق خود هستید سعی کنید به هر نحوی که شده است از پارچه ها استفاده کنید، آن ها با جنس لطیف خود می توانند از آسیب رساندن به شما جلوگیری کنند، مخصوصا تخت خواب ها را می توانید تمام پارچه ای در نظر بگیرید، این کار حس بهتری را به شما منتقل می کند.

سرویس خواب تمام پارچه هم با سبک دکوراسیون اتاق خواب مدرن و هم با سبک دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک می‌آید. در واقع نکته‌ای که باید به آن توجه کنید رنگ پارچه، طرح آن و طراحی آن است.

اهمیت چیدمان سرویس خواب پارچه‌ای

این که از مدل های سرویس خواب تمام پارچه زود خسته شوید یا نه بستگی به شخصیت خودتان دارد. آنچه بیشتر از هر چیز دیگری اهمیت دارد چیدمان درست و اصولی این نوع تخت خواب است که در زیبایی آن نقش تعیین کننده‌ای دارد. به طور کلی باید بدانید که چیدمان تخت خواب های چوبی راحت‌تر از تخت خواب های تمام پارچه است و اگر این مسئله را به درستی رعایت نکنید ممکن است حس خوبی که منتظرش بودید را دریافت ننمایید. در عوض با کمی دقت و سلیقه در دکوراسیون و چیدمان اصولی این مدل تخت خواب می‌توانید اتاق خوابی منحصر به فرد و بسیار زیبایی داشته باشید.

جذب خاک در متریال چوب بسیار بیشتر از متریال پارچه است. یک مثال ساده می‌زنیم که حتما آن را بارها در خانه تجربه کرده‌اید. میز غذا خوری خانه را تصور کنید در حالی که رومیزی داشته باشد یا نداشته باشد. در کدام حالت بیشتر بر روی آن خاک نشسته و مجبور به تمیز کردنش می‌شوید؟ البته که سرویس خواب پارچه‌ای نیز نیاز به گردگیری و تمیز کردن دارد اما دیگر یک روز در میان مجبور به تمیز کردنش نیستید.


نمونه کاری از سرویس خواب ساجدی: سرویس خواب رویال

برای مشاهده تمامی محصولات گالری اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *