سرویس خواب

دکور و محل مناسب تختخواب در اتاق

اگر اتاقی بزرگ دارید، محل مناسب تختخواب مرکز اتاق است. این طوری دسترسی به سرویس خواب راحت تر است و چیدمان وسایل دیگر مثل دراور، آینه، میز تلویزیون و… هم راحت تر می شود.

اگر اتاق کوچک است، گوشه ایی را انتخاب کنید که با چیدمان تخت، فضای مربع شکلی در مرکز اتاق خالی بماند. با این ترفند، کوچکی اتاق چندان به چشم نمی آید و وسایل دست و پای شما را نمی بندند و محل مناسب تختخواب را انتخاب کرده اید.

تختخواب مهم ترین وسیله اتاق است. قبل از خرید مطمئن شوید که به اندازه کافی برای غلت زدن و آرامش در هنگام خواب جادار باشد. تشک روی تخت را هم تا زمانی که امتحان نکردید، نخرید.

کوسن ها، یکی از نمادهای آرامش بخش اتاق خواب

هرچه تعداد کوسن ها بیشتر باشد و با نظم روی تختخواب چیده شوند، وقتی در اتاق را باز می کنید، تصویر بهتر و آرام تری از غرق شدن در تخت و خواب آرام خواهید داشت.
ترکیب رنگ تیره و روشن در دکوراسیون اتاق خواب می تواند تضادی زیبا به وجود آورد. و بهره گیری از این تضاد ایده بسیار مناسبی برای چیدمان اتاق خواب فراهم می آورد.

اما شاید اجرا و پیاده سازی چنین ایده ای کمی مشکل به نظر بیاید. در این مطلب نمونه ای از خلق چنین فضایی با ترکیب رنگ های قهوه ای، سفید و سبز و چگونگی به کار بردن این ترکیب رنگ در دکوراسیون اتاق خواب را بررسی می کنیم. در این ترکیب، رنگ سبز سرویس خواب به عنوان رنگی متمایز و چشم گیر در قالب جزئیات مکمل دکوراسیون اتاق خواب استفاده می شود.

سه دیوار اتاق را با رنگ سفید و یک دیوار را با رنگ قهوه ای رنگ آمیزی کنید.

نقاشی یک دیوار اتاق خواب با رنگ قهوه ای می تواند آن دیوار را به فضایی برجسته و متمایز در خانه تبدیل کند.

تلویزیون را از اتاق خواب دور کنید.

تلویزیون منجر به تحریک حواس و اختلال در ایجاد آرامش قبل از خواب می شود. از تماشای تلویزیون در ساعات نزدیک به زمان خواب یا در زمانی که در تختخواب هستید اجتناب کنید. بهتر است تلویزیون را از محل خواب بیرون ببرید تا درگیر تماشای آن نشوید.

می توانید قبل از خواب به اموری مانند کتاب خواندن یا مرتب کردن برنامه های فردا یا بررسی امور انجام شده در طول روز بپردازید. مطمئن باشید این مساله در استراحت شبانه شما تاثیر مثبت خواهد داشت.

 

 


نمونه کاری از سرویس خواب ساجدی: سرویس خواب یکتا

برای مشاهده تمامی محصولات گالری اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *