سرویس خواب

تختخواب و فضای محدود اتاق

فضای محدود اتاق

تحتخواب و فضای محدود اتاق یکی از بزرگترین چالش ها در دکوراسیون اتاق خواب است. در طراحی داخلی یک فضا، کوچک بودن متراژ به معنی به کار گیری سبک های ساده و رنگ های ملایم و کم انرژی نیست. در طراحی اینگونه فضا ها فقط به دنبال ایجاد فضا های بیشتر و خلوت کردن اتاق نباشید، به جای تمرکز بر روی متراژ، تزیینات و طراحی اتاق را در جهتی پیش ببرید که عنصری خیره کننده و چشم گیر، توجه افراد را جلب کند و آن ها را در قسمتی از اتاق متوقف کند. این عنصر می تواند یک نشیمن دنج کوچک در گوشه ی اتاق، استفاده از چوب و سنگ و عناصر طبیعی در پوشش دیوار و کف، یا دکوراسیون باشد.

استفاده از سرویس های کمجا

در دکوراسیون داخلی فضای محدود اتاق ، یکی از عواملی که باعث استفاده بهینه از فضا و ایجاد محیطی آرامش بخش می شود، استفاده از سرویس خواب و میز هایی است که فضای کمتری اشغال می کند. به کارگیری طراحی های خاص و کم جا برای تختخواب ها این امکان را به افراد می دهد تا از تزیینات و لوازم کاربردی دلخواه خود در فضای داخلی استفاده کنند و در نوع چیدمان اتاق تنوع ایجاد نماید.

 

دکوراسیون داخلی اتاق خواب فقط شامل طراحی دیوار، سقف یا کفسازی و یا قرار دادن مبلمان اتاق خواب با رنگ مناسب در مکان مناسب خود نمی باشد. گاهی می توان با اضافه کردن تزیینات ساده و در دسترس یا قرار دادن تابلو ها در قسمت پشتی تختخواب تغییرات موثری در زیبایی و جلوه ی بصری اتاق خواب ایجاد نمود.

استفاده از تابلو در جای مناسب

برای قرار گیری تابلو ها در قسمت بالایی تخت می توانید از چند روش استفاده کنید: می توان تابلویی هم عرض با تختخواب بر روی دیوار نصب کرد یا به صورت متقارن، چندین تابلو بر روی دیوار قرار داد. استفاده از تعادل نامتقارن نیز می تواند طراحی جالبی باشد، به این صورت که قاب ها یا آثار هنری را به شکل تصادفی و نامتقارن بر روی دیوارها نصب می کنیم به شکلی که در مجموع، تعادل بصری داشته باشند.

 

 


نمونه کاری از سرویس خواب ساجدی: سرویس خواب سوفیا

برای مشاهده تمامی محصولات گالری اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *