سرویس خواب

بهترین نوع تختخواب کدام است؟

بهترین نوع تختخواب

مطلبی که با عنوان بهترین نوع تختخواب برایتان فراهم کردیم، تنها نمونه‌‌هایی از تختخواب های مورد استفاده در منازل بود. شما می‌توانید بسته به نیاز خود از تخت‌های با ارتفاع متفاوت استفاده کنید. همچنین این به نیاز شما بستگی دارد که تختخواب شما کشویی باشد یا خیر. شما به راحتی می‌توانید در زمان خرید دیزاین داخلی منزل خود را نیز انتخاب کنید.

به عنوان مثال استفاده از یک سرویس خواب سلطنتی شما را به سمت یک دکوراسیون شیک ایرانی هدایت می‌کند و از سوی دیگر تختخواب های چوبی و فلزی سبب می‌شود شما به سمت یک چیدمان مدرن گام بردارید. نورپردازی در فضا و استفاده از آباژورهای رومیزی و یا آباژورهای ایستاده کنار مبلی نیز سبب زیباتر شدن فضای داخلی اتاق خواب شما می‌شود.

تختخواب های فلزی

یکی دیگر از بهترین نوع تختخواب که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و بایستی آن را در لیست بهترین نوع تختخواب ها داشته باشیم، تختخواب های فلزی یا فرفورژه هستند. این‌گونه تخت‌ها بسیار مقاوم بوده و در برابر ضربات به آن‌ها آسیب وارد نمی‌شود. همچنین یکی دیگر از دلایل استفاده از این نوع تختخواب ها وزن نسبتا کم آن‌هاست که جابجایی را برای شما بسیار آسان می‌کند.

بدون تردید برای افرادی که مدام قصد اسباب‌کشی دارند، بهترین نوع تختخواب به شمار می‌رود. چرا که در زمان جابجایی آسیب چندانی نمی‌بیند و از سوی دیگر وزن کم آن سبب می‌شود شما زیاد متحمل زحمت نشوید. ارتفاع این تخت‌ها نیز بسته به تخت زیرین می‌تواند با توجه به سلیقه و نیاز شما تغییر کند. در صورتی‌که تخت با ارتفاع بلند را ترجیح می‌دهید به شما استفاده از تخت تشک‌های با ارتفاع بلند را توصیه می‌کنیم.

تختخواب چندکاره

یکی از تخت‌هایی که در سال‌های اخیر وارد بازار شده و در این مدت طرفدارانی نیز پیدا کرده است، به تختخواب چند کاره شهرت دارد. شما با استفاده از این سرویس خواب ها می‌توانید یک تخت، یک صندلی یا مبل دو نفره، میز پذیرایی، کتابخانه، پاف و صندوق برای قرار دادن لوازم اضافی را به صورت هم زمان داشته باشید.

این نوع تختخواب ها بهترین گزینه برای خانه‌های آپارتمانی کوچک است، البته باید خاطرنشان کرد که اندازه این تخت نسبت به تخت‌های نرمال قدری بزرگ‌تر است که البته دلیل آن نیز واضح است. شما باید قبل از هر چیزی اندازه محیط اتاق خواب خود را در نظر داشته باشید و سپس اقدام به خرید این مدل تختخواب بنمایید.

ارتفاع این تخت از سطح زمین زیاد نبوده، همچنین متریال ساخت این تخت از تاچ تا پاف تخت، از پارچه و الیاف است. از همین رو شما با توجه به سلیقه خود می‌توانید برای چیدمان منزل خود از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که صندلی این نوع تخت به صورت باز و بسته نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تختخواب کشویی

برخی از تختخواب‌ها می‌توانند بهترین گزینه انتخابی شما برای فضاهای کوچک باشند. به عنوان مثال این نمونه از تخت خواب بهترین گزینه برای خانه‌هایی با فضای کوچک و دکوراسیون یک  اتاق شش متری است. شما به راحتی با استفاده از کشوهای متعددی که در این نوع تخت خواب‌ها تعبیه شده می‌توانید البسه و وسایل غیر ضروری خود را مرتب کنید.

ارتفاع این گونه تخت‌ها بسته به تعداد کشوهایی که دارد، متفاوت است. به عنوان مثال اگر از دو کشو در این تختخواب‌ها استفاده شود، ارتفاع آن کم و به سطح زمین نزدیک‌تر است. از سوی دیگر اضافه شدن به کشوها سبب می‌شود ارتفاع آن نیز بلندتر شود. تاج این تخت نیز به شکلی طراحی شده است که شما به راحتی بتوانید از کتابخانه آن برای قرار دادن وسایل تزئینی و کتاب استفاده کنید.

 

 


نمونه کاری از سرویس خواب ساجدی: سرویس خواب بیتا

برای مشاهده تمامی محصولات گالری اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *