سرویس خواب

اهمیت سرویس خواب

اهمیت سرویس خواب

اهمیت سرویس خواب خیلی بالاست. بعد از یک روز کاری شلوغ و پرهیاهو هیچ چیز به عنوان یک سرویس خواب مناسب نمی‌تواند خستگی را از روح و جانتان بیرون کند! شاید در نظر اول تصور کنید که مکانی که جهت خواب انتخاب می‌کنید زیاد مهم نیست و می‌توانید بدون بالش و تشک نیز بر روی یک کاناپه استراحت کنید!

اما زمانی به اهمیت انتخاب یک سرویس خواب مناسب جهت استراحت پی می‌برید که با گردن درد شدیدی صبح بیدار شوید. و یک روز سخت کاری پیش رو داشته باشید. قبل از این که به مشکلاتی مانند آرتروز و گرفتگی رگ‌های گردنتان دچار شوید بهتر است چاره‌ای بیندیشید. و یک جای گرم و نرم برای خواب و استراحتتان در نظر بگیرید!

 

 

کمبود جا و اهمیت سرویس خواب

اهمیت سرویس خواب به گونه ای زیاد و تاثیر گذار است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. لذا بهتر است دقت فراوانی را برای دکور کردن اتاق خواب بسیار مهم و حیاتی داشت. این روزها و با توجه به اندازه ی آپارتمان ها و نوع دکوراسیون رایج در فضاهای خانگی، با مشکل کمبود فضا برای وسایل مختلف روبرو خواهید بود. و این مشکل فقط و فقط با انتخاب صحیح وسایل و همچنین سبک دکوراسیون برطرف می شود. اگر با مشکل کمبود فضا برای وسایل تان روبرو هستید و یا پیشنهادی زیبا برای دکوراسیون تان می خواهید نگاهی به فروشگاه ما بندازید.

 

رنگبندی سرویس خواب

سؤالی که بسیاری از افرادی که قصد خرید سرویس خواب را دارند در ذهنشان با آن مواجه می‌شوند نوع رنگ بندی سرویس است. با توجه به این که رنگ بندی سرویس خواب تصادفی نیست و طبق اصول طراحی خاصی انجام می‌شود، باید مطابق با طراحی فضای اتاق خواب و دکوراسیون آن از بین سرویس‌های خواب یک گزینه را انتخاب کنید.

اگر خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنید به طور کامل طبق اصول مدرنیته طراحی شده است بنابراین یک تختخواب مدرن چند رنگ می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. اما در خانه‌هایی که از اصول طراحی سنتی و کلاسیک تبعیت می‌کنند هیچ چیز به اندازه یک سرویس ساده نمی‌تواند مناسب باشد.

 


نمونه کاری از سرویس خواب ساجدی: سرویس خواب پاتریس

برای مشاهده تمامی محصولات گالری اینستاگرام ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *